TÜRK VE İSLAM YAZACAĞIM

Şiirin Hikayesi

Türk Dünyasının yakından tanıdığı merhum Abdurahim Karakoç üstadın aziz ruhuna ithaf ediyorum.
Ruhu şad mekanı cennet olsun.
 

Ömür boyu bu sevdayı
Yazdım yine yazacağım



Zenginlerin yüreğine
Türk ve İslam yazacağım
Fakirlerin küreğine
Türk ve İslam yazacağım

Haber salın dosta eşe
Çıkalım gel şu güneşe
Gebertilen her bir leşe
Türk ve İslam yazacağım

Yedi iklim dört bir köşe
Görsün bizi dünya düşe
Taht kurarak her bir döşe
Türk ve İslam yazacağım

Zalim sultan nankör beye
Köşe bucak yer kürreye
Yıldızlara gök kubbeye
Türk ve İslam yazacağım

Arzdan arşa ne var ise
Dolun ayda gelen sise
Kalplerdeki tüm yeise
Türk ve İslam yazacağım

Sermayenin odağına
Kurbanlığın adağına
Roketlerin sadağına
Türk ve İslam yazacağım

Yapıların harçlarına
Putperestin putlarına
Çinseddinin burçlarına
Türk ve İslam yazacağım

Her geceye ışık olup
Bir nur gibi kalbe dolup
Sevgi ile aşkla solup
Türk ve İslam yazacağım

Derebeyim çıktım yola
Bu sevdayı yazdım sola
Şehit olup versem mola
Türk ve İslam yazacağım

Ömür boyu bu sevdayı
Yazdım yine yazacağım

Ali Dere (Derebey)