ÖZÜR DİLERİM

.


Ruhuna bir ilham gelince gökten
Kurtardı bizleri bu büyük yükten
Türkün ırkı yoktur diyen zübükten
Türk olduğum için özür dilerim


Almandan Yunandan bilhassa Rus’tan
İki kadim millet Arap’la Fars’tan
Dünyalı değilim dün geldim Marstan
Türk geldiğim için özür dilerim

Yörüğüm dağlara kurdum obamı
Tanrı affeylesin gördü çabamı
Türkçe dua eden ana babamı
Türk bulduğum için özür dilerim

Oğuzdan Uygur dan Avşar Bozok’tan
Yok idi bunları uydurdum yoktan
Kimi bu zilletten kurtuldu çoktan
Türk kaldığım için özür dilerim

Ümmetin yüzerken bir eli yağda
Ne kıyımlar gördüm bende bu çağda
Bugün Urumçi’de dün Karabağ da
Türk öldüğüm için özür dilerim

Ne itler besledi Türkün azığı
Sivrildikçe bana battı kazığı
Her besmele çeken kanı bozuğu
Türk bildiğim için özür dilerim

Z İ Y A  A C A R

31.08.2017/KONYA

.