Dinimle Alay Etmeyin..!

   Şiirin Hikayesi          

Fransa'daki saldırıyı şiddetle kınıyorum.

Fakat adına özgürlük diyerek dinimize, dini değerlerimize hakaret edilmesine de şiddetle karşıyım.

O karikatürleri gördüm.

Tasvip etmiyorum. Ben mimarım, bir çeşit sanatçıyım sonuçta. O çizilenler SANAT OLAMAZ.

Biz onların dini değerleriyle veya başka değerleriyle alay etmiyoruz.

Ben sana saygı duyuyorum, sen de bana duy kardeşim.

Doğu Türkistan'da, Hocalı'da, Kerkük'te, Gazze'de Bosna'da yapılan katliamları görün beee.

Hadi, hadi "Hepimiz Azeriyiz, Hepimiz Türkistanlıyız" deyin bir defa da...

ONLAR İNSAN DEĞİLLER DEĞİL Mİ SİZCE????
 -----------------------------------------

.Dinimle Alay Etmeyin Lütfen..!

Öldürmeyi tasvip edemem fakat,

Dinimizle alay edemezsiniz,

En hassas konumuz çizdiğin sakat,

Peygamberle alay edemezsiniz...

..
Medeniyet dersin bu mudur sence,

Ahlaksız çizgiler olamaz bence,

İnanca saygıyı öğrenin önce,

Peygamberle alay edemezsiniz...

..
Böyle inanmışız böyleyiz özde,

Peygamber sevgisi farklıdır bizde,

Değerlere saygı yoksa da sizde,

Peygamberle alay edemezsiniz...

..
Benim değerime saygıyla eğil,

Bunun adı sanat değil hak değil,

Peygamberim buna müstehak değil,

Peygamberle alay edemezsiniz...

..
Fransa medeni olsan da bile,

İnsan olmayınca hepsi nafile,

Bize kutsal İsa, Musa, Muhammed ile,

Peygamberle alay edemezsiniz...

..
İnadına çizer inatla yazar,

Özgürlük diyerek azdıkça azar,

Yapmayın etmeyin deyince kızar,

Peygamberle alay edemezsiniz...

..
Türk’üm ben milletim senden medeni,

Başıma koyarım dostluk edeni,

Düşmanlık olamaz bunun nedeni,

Peygamberle alay edemezsiniz...

..
Yerli şakşakçılar yapmayın lütfen,

Komplekse kapılıp sapmayın lütfen,

Masum inançtan nem kapmayın lütfen,

Peygamberle alay edemezsiniz...

..
Ben bağnaz değilim katil değilim,

Yoktur bende şükür sapkın eğilim,

Atatürk izinde yolumdur ilim,

Peygamberle alay edemezsiniz...


Suat Zobu